IMG_1975.jpg

Ainakin näistä kriiseistä saa voimaa. Nostan pääni pystyyn. Minun ei tarvitse järkkyä jokaisesta Jarkon sanasta. Minä en tarvitse häntä elääkseni.

Miksi minä aina pyytelen häneltä anteeksi? Nytkin. Minä olin loukkaantunut ja onneton. Hän kohtelee minua nyt kuin rikollista, vaikka olen syyllistynyt vain yhteen asiaan: tuntemiseen. Jarkko rankaisee minua, koska kärsin. Missä on logiikka?

Ja mitä se muuten tarkoittaa, etteikö asioista voisi puhua puhelimessa? Suhdetta ei kenties ole olemassa kuin kahtena viikonloppuna kuussa? 

Väsyttää, suututtaa, harmittaa. Nukun öisin todella huonosti ja herään neljältä siihen, että sydämeni hakkaa. Ehkä se johtuu vain keltaisesta ja valtavasta täysikuusta, oikeasta lokakuun halloween-kuusta. En jaksaisi riidellä. Kaiken lisäksi huomenna meillä on vuosipäivä.Tapasimme ja rakastuimme viisi vuotta sitten.(ja tässä linkki siihen postaukseen, onnellisempiin aikoihin)