Perjantaina, juhannusaattona, Sanna ja minä menimme kaupungille Anssin kyydissä. Oli kauhean kuuma. Kävelimme kaupungilla, mutta oli ihan liian kuuma ostaa mitään... Joten lähdimme Myllysaareen uimaan. Otimme aurinkoa kallioilla ja kävimme uimalaitoksella uimassa. 

Iltapäivällä teimme heinää. Se ei ole niin romanttista kuin Suomi-filminsä katsonut voisi kuvitella. Vaan aika hikistä hommaa. Ne heinät ovat sitä paitsi tosi teräviä, ja raapivat ihoa. Ei houkuttelisi yhtään se Niskavuoren tyyliin heinissä kieriskely.  

Illalla mentiin Jalkkarille. Näin siellä viime juhannuksen ihastukseni. Tiina ja Sanna yllyttivät minua hakemaan häntä tanssimaan. Lopulta myönnyin, ja Tiina ja Sanna hävisivät kahden kundin kanssa ties minne. Poika väitti, ettei osannut tanssia - eikä kyllä osannutkaan. Se oli vähän niin kuin kiusallista meille kaikille! Ihmettelin mielessäni, että tosiaanko viime vuonna olin tykännyt tästä tyypistä. Istuskelimme pihalla, eikä ollut oikein puhumista.  Tiina käveli ohi kaulakkain yhden pojan kanssa ja ilmeili minulle onnellisena. Sitten Sanna marssi ohi eikä huomannut minua.  

Vähän ajan kuluttua Tiina tuli kyselemään Sannan olinpaikkaa. Sanna löysi pian luoksemme ja lähdimme pian kotiin. 

Olin siellä heillä keskiviikkon asti. Poimimme päivisin mansikoita - siinäpä toinen epäromanttinen ja hikinen duuni. Kävimme iltaisin rannassa uimassa ja saunomassa.