6BCE803F-EBFF-4769-A3DD-D265DD71F925.jpg

Tällä kertaa lopetimme Jarkon kanssa viimeisen kerran. Tiedän sen siitä, etten ole valmis muistuttamaan häntä itsestäni. Ehdin jo kirjoittaa kirjeen ja hänen osoitteensakin, mutten lähettänyt sitä. En lähetä. Minun ei tarvitse. Pystyn elämään ilmankin. 

Minun on helppo irrottaa, koska tiedän pistäneeni itseni likoon. En tehnyt jättämistä hänelle helpoksi.En jättänyt sanomatta tai tekemättä mitään. Pakotin hänet sanomaan suoraan. Ja hän sanoi - minua ja rakkautemme rippeitä säälimättä. Minulle ei jäänyt mitään illuusioita.

Kaikesta huolimatta en ole katkera. Tunnen, että minulla on paljon annettavaa. Sisälläni on paljon rakkautta. Jonain päivänä vielä minä olen onnellinen. Jonain päivänä minä luen näitä rivejä ja hymyilen ja kaikki tämä suru on takana.